Височинівська філія Рішення . Положення.
Задонецька філія Рішення. Положення.
Враховуючи актуальність сучасних освітніх орієнтирів, методична рада освітнього округу визначила стратегічну тему «Забезпечення якості реалізації інноваційного освітнього простору закладу» відзначила перспективність у опрацюванні та необхідність удосконалення роботи педагогічного колективу опорного закладу та філій над науково-методичною темою«Освіта належного змісту і рівня через реалізацію ефективної моделі розвитку закладу», визначила за необхідне систематизувати та узагальнити досвід роботи у напрямку забезпечення управлінської функції освітнього процесу, вироблення практичних рекомендацій щодо формування системи самоосвітньої діяльності учасників освітнього процесу, насичення освітнього простору інноваційними за своєю суттю і змістом формами методичної взаємодії, що спрямовує особистість на саморозвиток, самовдосконалення, підведення підсумків роботи закладу за всіма напрямами, визначення результативності освітньої діяльності закладу з метою вироблення перспективних орієнтирів подальшої роботи.
Мета роботи педагогічного колективу освітнього округу передбачає: формування мотиваційної сфери професійно компетентної, творчої особистості педагога, розвиток й творчу самореалізацію особистості кожного учня, формування цінностей покоління людей, здатних ефективно працювати і навчатися протягом життя, оберігати і примножувати цінності національної культури і громадського суспільства, розвивати й зміцнювати суверенну, незалежну, демократичну, соціальну та правову державу.
Пріоритетними напрямами розвитку освітнього округу є:
· реалізація через систему науково-методичної роботи Концепції розвитку освітнього округу у розрізі Концепції Нової української школи;
· системна діяльність управлінської команди, яка забезпечує визначення стратегії і тактики завдань, прогнозування перспективного розвитку освітнього округу;
· перебудова педагогічного мислення, ставлення педагога до своєї діяльності, результатом якої має бути формування креативної компетентної особистості учня.
Створення освітнього середовища через реалізацію завдань:
· аналіз діяльності освітнього округу відповідно до критеріїв оцінювання за показниками якості результатів освітнього процесу;
· забезпечення системи безперервного навчання педагогів щодо розвитку та підвищення їх професійної компетентності;
· активного запровадження концептуальних засад Нової української школи (відповідно до окреслених орієнтирів);
· моніторинг освітнього процесу, зростання якості освітніх послуг;
· формування цілісного педагогічного колективу освітнього округу;
· цілеспрямоване професійне самовдосконалення педагогічних кадрів;
· формування індивідуальної системи педагогічної діяльності вчителя з метою психологічної готовності до впровадження сертифікації;
· оптимізація діяльності педагогічного колективу у експериментально-дослідницьких проектах;
· глибокої діагностичної роботи з вивчення індивідуальних особливостей кожного учня;
· створення умов для розвитку обдарованих дітей та молоді опорного закладу та його філій;
· забезпечення принципів особистісно орієнтованої освіти, визнання особистості учня, педагога, керівника суб’єктом діяльності й суб’єктом взаємин;
· модернізація змісту і технологій навчального процесу на основі впровадження інформаційно-комунікативних технологій, компетентнісного та діяльнісного підходів;
· забезпечення максимального розвитку мотиваційної сфери учнів 9-11-х класів в умовах впровадження зовнішнього незалежного оцінювання, творчої науково-дослідницької діяльності, оволодіння уміннями ставити перед собою та вирішувати завдання на основі широкого перенесення способів пізнання.
· оволодіння учнями уміннями самостійно організувати пізнавальну діяльність;
· забезпечення здоров’язберігаючих функцій через впровадження освітньої галузі «Фізична культура», розвиток дитячого та юнацького спорту, туризму;
· оволодіння учнями творчим застосуванням набутих знань у нестандартних ситуаціях через вивчення профільних предметів, курсів за вибором, участь у регіональних, всеукраїнських і міжнародних учнівських проектах;
· виявлення, узагальнення, поширення педагогічного досвіду опорного закладу, обмін цінними методичними знахідками із учителями філій;
· збереження та збагачення українських культурно-історичних традицій виховання шанобливого ставлення до національних святинь, української мови, а також до історії та культури всіх корінних народів і національних меншин, які проживають в Україні;
· творче осмислення соціального замовлення, нових нормативних актів і документів, доведення їхнього змісту до свідомості кожного педагога;
· впровадження і використання досягнень психолого-педагогічної науки, інших наукових дисциплін.
Очікуваний результат:
Якість змісту освіти у ліцеї та філіях, функціонування системи навчання і виховання, що забезпечує розвиток кожного учня, його здібностей, інтересів та стану здоров’я, формування у молодого покоління активної громадянської, національно-патріотичної позиції, прагнення до життєтворчості.
Коментарi